For at komme godt igang er der herunder en række informationer og instrukser, som vi vil bede dig læse grundigt igennem og udføre
Step 1 – Personlige oplysninger og vagtplanlægning
Vi skal bruge lidt oplysninger for at kunne lave løn samt vagtplan.
Du skal derfor TRYKKE PÅ DET HER LINK
Når du har åbnet linket skal du gøre følgende:
- Indtast dit navn eller email i søgefeltet
- Tryk på “Search”
- Tryk på “Indtast oplysninger” ud for dit navn i søgeresultatet
- Indtast dit CPR nummer, regnr og kontonummer
- Sæt kryds ud for de dage du IKKE kan arbejde
- Tryk “Gem” nederst på siden
Det vigtigste for os lige pt. er at vi skal have lavet vagtplaner, så jeg vil gerne at du får lavet Step 1 senest i løbet af torsdag d. 30/05
Step 2 – Vagtplan
Vi bruger Smartplan til at planlægge alle vores vagter med.
Vi opretter dig i vagtplansystemet, og når du er oprettet modtager du en email men en invitation til at oprette din egen adgangskode til din bruger. Sørg venligst for straks at få dig oprettet hurtigst muligt med adgangskode, så du ikke glemmer det. I øvrigt vil vi anbefale at downloade Smartplan app’en fra Google Play eller App store
I kan også bruge Smartplan til at bytte og tage vagter indbyrdes med hinanden, og husk at lønnen bliver opgjort efter vagtplanen, så hvis I bytter vagter, så skal det registreres i Smartplan INDEN vagten starter.
Step 3 – Ansættelseskontrakt
Du kan finde en ansættelseskontrakt i vores dropbox mappe. Vi har allerede sat en underskrift på kontrakten, så det er kun din som mangler.
Link til dropbox mappen er her: DROPBOX MAPPE
Kontrakten skal du printe ud, underskrive og sende tilbage til os på [email protected] – Gerne inden første gang du skal møde på arbejde.
Step 4 – Diverse info
I DROPBOX MAPPEN ligger der også en personale håndbog, som I bør læse igennem, ligesom der ligger et par instruktionsvideoer i nogle få ting som I skal gøre ude i boderne. Det giver nok mere mening, når I har haft første vagt og modtaget oplæring fra Tove eller Trine
Er der spørgsmål, så skriv til mig på [email protected]