Bodpasser Onboarding

Hej og tillykke med jobbet som bodpasser hos os.

For at komme godt igang er der herunder en række informationer og instrukser, som vi vil bede dig læse igennem og udføre

Step 1 – Oprettelse i vores vagtplan system

Det første vi gerne vil, er at du opretter dig i vores vagtplan system

  1. Tryk på dette link: https://foltvedaps.smartplanapp.io/connect/?inv=AF6F15
  2. Udfyld felterne for email og adgangskode, med den email og adgangskode, du ønsker at logge på med
  3. Afslut ved at trykke på “Opret mig med Email”
  4. Udfyld felterne for “Fornavn”, “Efternavn” og “Mobilnummer”
  5. Sæt kryds feltet “Bodpasser” og tryk på “Gem oplysninger”

Du er nu oprettet med en bruger i vores vagtplan system

Det næste vi skal have gjort, er at vi godt vil vide, hvilke dage du kan arbejde.

For at gøre det, skal du finde vagtplanen for den bod du er udvalgt til at arbejde i primært.

  1. Tryk på vagtplanen for den bod du skal arbejde i
  2. Tryk på “Ledig vagt” ud for de dage du kan arbejde
  3. Tryk herefter på “tag vagt”
  4. Dit navn vil nu stå på dage, og vi kan nu se at du har mulighed for at arbejde den pågældende dag.

Når alle dem du deler boden med har udfyldt deres dage, så vælger vi for hver dag, hvem der har vagten, og så er vagtplanen lavet.

Step 2 – Adgang til den delte Dropbox Mappe

Vi har en dropbox mappe, som indeholder en række nyttige informationer såsom

  • Personalehåndbog
  • Din ansættelseskontrakt
  • Video guides
  • APV (APV er et dokument arbejdsloven kræver I har adgang til, og ved hvor I kan finde)

I kan finde dropbox mappen her: https://www.dropbox.com/sh/og5bcwbky6qvebj/AAA9fk7bGUBUP2EKdB6skTRXa?dl=0

Personalehåndbogen bør læses igennem, da den indeholder information omkring, mange af de spørgsmål i kunne have, ligesom den indeholder en række informationer. Vi anbefaler, at man læser personalehåndbogen før man ser videoerne.

Ansættelseskontrakten skal du printe ud, udfylde, underskrive og sende tilbage til os i underskrevet tilstand til [email protected]
Det er OK, at tage billeder af den underskrevne kontrakt og vedhæfte dem til emailen, hvis man ikke har mulihged for at scanne kontrakten ind.
Herefter underskriver vi kontrakten

Videoguides – er et godt redskab til med egne øjne at se, hvordan mange af de ting du kommer til at gøre foregår. Vi kommer til at arrangere fysiske oplæringsmøder også, men ellers er personalehåndbogen og video uploadede video guides et rigtigt godt redskab, og nogle som du bør læse og og se igennem inden oplæringsmøderne.

Step 3 – Tilmelding til oplæringsmøder

Vi kommer til at holde oplæringsmøder forskellige steder, på forskellige tidspunkter. Vi ser gerne at man har mulighed for at møde op til mødet, som tager ca. en times tid. Du får betaling for den time mødet varer. Det betyder ikke noget, hvilket sted du ønsker at møde op, så selvom du arbejder i en bod i Frederikshavn, kan du sagtens møde op til et møde i Viborg.

I år er der planlagt møder på følgende steder og tidspunkt

  • Lørdag d. 05/06/2021 klokken 10.00 på Føltveds adresse (Føltvedvej 19, 9362 Gandrup)
  • Lørdag d. 05/06/2021 klokken 12.00 ved Agri Nord (Markedsvej 6, 9600 Aars)
  • Lørdag d. 05/06/2021 klokken 14.00 ved Lagkagehuset i Viborg (Jegstrupvej 16, 8800 Viborg)
  • Søndag d. 06/06/2021 klokken 12.00 ved JYSK i Frederikshavn (Maigårdsvej 3, 9900 Frederikshavn)
  • Søndag d. 06/06/2021 klokken 14.00 ved rundkørslen i Tversted (Bindslevvej 1, 9881 Tversted)
  • Fredag d. 11/06/2021 klokken 18.00 ved Aabybro Mejeri (Brogårdsvej 148, 9440 Aabybro)
  • Fredag d. 11/06/2021 klokken 18.00 ved Gug Planteskole (Indkildevej 17, 9210 Aalborg SØ)

Som altid, har du brug for hjælp eller er tvivl om noget, så send en email til [email protected]

Scroll til toppen